bezár
 
Óriásláb
A Troilus és Cressida bemutatója 2025 őszén a Globe Theatre-ben
Arcok, átmenetek, alpinizmus
Horváth Anita – Igyekszik az ember lánya

Óda a szerelemhez és a depresszióhoz
Filmre rögzített önarckép a Verzión

A kívülállóság ellentmondása
A magyar művészet külföldi népszerűsítéséről Bukta Imre és Samu Géza példáján keresztül

Infravörös és ultraibolya
A Szörnyű fülek harmadik felvonásáról
Ők a Horváth Péter Irodalmi Ösztöndíj 2025-ös jelöltjei
December 4-én adják át a díjakat a dobogós művek szerzőinek

Nyelven túli történetek
A PesText Őszi Fesztiváljáról I.
A kizökkent idő és a végtelen tér nyomában
Az Élet és Irodalom LXIX. évfolyamának 46. számáról

Gyászmise: reloaded
Michael Haydn és Antonio Salieri Requiemje a Müpában
A költői reménytelenség képei
A Vonatok és az Álomélet stockfotóból című dokumentumfilmek a 22. Verzió Filmfesztiválon

Sok nevetéssel és iszappakolással a háború ellen
A Kuba és Alaszka és a Szanatórium című dokumentumfilmek a 22. Verzió Filmfesztiválon
Follow the light
A Punchdrunk Viola's room előadása Londonban

A rózsaszín burok kiszúrása
Ördög Tamás Darázs című darabja a Marczibányi Téri Művelődési Központban

Nyomor amerikai és orosz módra
Az Amerika alulnézetből és a Szilánkok a 22. Verzió Filmfesztiválon

bezár
Regisztráció


bezár
Bejelentkezés